19.08.2015

Haul wyjazdowy

Ostatni tydzień spędziłam na kolejnym wyjeździe, tym razem nad morzem. Byłam w Gdańsku, gdzie obecnie odbywa się Jarmark Dominikański. No cóż, pokusa była ogromna, starałam się jej oprzeć, i nawet nie wyszło to tak źle.
Bardzo lubię polskie morze, ale plaże kamieniste odpowiadają mi nieco bardziej. Nie ma na nich wszechobecnego piasku ;)



Od bardzo dawna czaiłam się na torbę tego typu, ale jakoś żadna nie podbiła mojego serca. Dopóki na jednym ze stoisk nie zobaczyłam tej. Oprócz niej oczywiście można było znaleźć wiele innych wzorów, jednak ten konkretny spodobał mi się najbardziej. Fanpage autora TUTAJ   .



Na co dzień do Biedronki jest mi straszliwie nie po drodze, ale jako, że była bardzo blisko miejsca naszego pobytu, byłam w niej stosunkowo często. O kosmetykach BEBEAUTY wszędzie jest dość głośno, a ja jakoś się z nimi mijałam. Będąc ostatniego dnia na zakupach pokusiłam się na Płyn Micelarny, ponieważ mój dotychczasowy się skończył, a nie był on wciąż moim numerem jeden.



Przechodząc między wszystkimi straganami moją uwagę przyciągnęły mydełka. Co prawda nie znałam się na nich w momencie kiedy do stoiska podeszłam, jednak pani przy nim stojąca wszystko mi wyjaśniła i pomogła dokonać wyboru. Koszt jednego to 8 zł, kształty przepiękne, to samo tyczy się zapachów. Jak z działaniem, o tym przekonam się w najbliższym czasie. Mydełka można dostać na MYDLANE WYPIEKI .


W Galerii Bałtyckiej pokusiłam się o wizytę w Douglas'ie. Zakupiłam kamuflaż w kolorze 20, oraz pędzelek do rozcierania cieni Barbara Hofmann. Przyniosłam również do kasy mini zestaw 3 kroków z Clinique ale Pani ekspedientka odradziła to mojej cerze i poradziła serię Anti-blemish. Nie kupiłam jej, jednak jeśli stan mojej cery się znowu pogorszy myślę, że będzie to mój wybór.
Do zakupów otrzymałam próbkę balsamu do ciała Irena Eris Spa resort Japan.

3 komentarze:

  1. torba bardzo fajna podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tej łagodniejszej wersji micla z biedronki, ale słyszałam, że jest gorszy od tej normalnej wersji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę nie ryzykować i używać produktów do skóry wrażliwej :)

      Usuń