11.08.2015

Makeup Revolution Ultra Aqua Brow farbka do brwi Medium

O oryginalnych Aqua Brow naczytałam się samych pozytywnych rzeczy. Jako, że miałam okazję sama postanowiłam pobawić się nieco w malowanie brwi farbkami. Oczywiście nieco tańszym ich odpowiednikiem.



Posługuję się nią za pomocą skośnego pędzelka Pierre Rene. Mam go już prawie dwa lata, i niestety powoli będzie nadawał się do wymiany. Bardzo go lubię, jednak chciałabym wypróbować jakieś lepsze pędzle.


Cały czas uczę się i poznaję nowe metody aplikacji farbki. Wygląda to coraz lepiej, a mi bardziej odpowiada taka forma, aniżeli kredka czy cień. Chociaż może po prostu nie trafiłam jeszcze na te właściwe. 
Zamówiłam kolor Medium, wówczas miałam jeszcze ciemne włosy, zaraz po farbowaniu w salonie. Teraz są dużo jaśniejsze, a promienie słoneczne bynajmniej nie spowalniają tego procesu. Ale koniec z farbowaniem. Ono już wystarczająco bardzo zniszczyło moje włosy. Teraz czas je odbudować i poczekać aż będę mogła wrócić do naturalnego koloru. Ale nie o włosach dzisiaj, więc wracając do tematu, obecnie jest dla mnie minimalnie za ciemna.
I nie mogę pominąć kluczowej informacji. Kolor wpada w fiolet. Widać to wyraźnie w momencie, kiedy nałoży się go za dużo. A o to nietrudno więc należy zwrócić na to szczególną uwagę. Jak za cenę 15 zł to myślę, że warto dać mu szansę.


7/10




3 komentarze:

  1. odcień nie dla mnie, ale polecam CI mocno kredkę z catrice jest tak fajna, że może się przekonasz do kredek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tą właśnie kredkę. Była całkiem okej :)

      Usuń
  2. Odcień chyba również troszkę za ciepły dla mnie.

    OdpowiedzUsuń