25.08.2015

Sylveco rumiankowy żel do twarzy

Przechadzając się między półkami w Naturze w oczekiwaniu na autobus do domu, nie mogłam go sobie odmówić. Tyle już naczytałam się dobrego na temat tej firmy, że od dłuższego czasu chciałam czegoś spróbować. Jako że w żadnej drogerii w mojej okolicy nie ma w asortymencie produktów Sylveco, to stwierdziłam, co mi szkodzi.





Tego żelu używam, żeby doczyścić ostatecznie skórę, po oczyszczaniu olejem. Ma on bardzo silny zapach, ale da się przyzwyczaić.

-nie pieni się
-jest przezroczysty 
-minimalnie wysusza
-cena to około 20 zł za buteleczkę pojemności 150 ml
-opakowanie z pompką
-bardzo dobry skład
-wydajny; jedna pompka wystarcza na umycie całej twarzy


Odkąd wprowadziłam go do wieczornej pielęgnacji zauważyłam znaczącą poprawę skóry. Akurat jak myślałam, że jest dobrze, wszystko zaczęło wyglądać jeszcze lepiej.
Nadaje się do porannego, jak i wieczornego oczyszczania. 

9 komentarzy:

  1. Tyle dobrych słów już o nim słyszałam, jednak w mojej okolicy nigdzie nie ma Sylveco ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi fajnie może bym go wypróbowała do porannego oczyszczania skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam go kupić, gdy skończę swój obecny płyn z Loreal. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam go i bardzo lubilam,niestety stacjonarnie nie moge go dostac

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam ostatnio tej drugiej wersji - tymiankowej - i także zauważyłam różnice w wyglądzie mojej skóry. To był mój pierwszy produkt Sylveco, ale na pewno nie ostatni.

    OdpowiedzUsuń