15.09.2015

Lovely rozświetlacz SILVER

Na ostatniej dużej Rossmannowskiej promocji na kolorówkę, postanowiłam popróbować nowych rzeczy, jedną z nich był właśnie rozświetlacz Lovely. Nie kupiłam go oczywiście w ciemno, mniej więcej w tamtym okresie kilka razy natknęłam się na całkiem pozytywne opinie na jego temat.






Produkt występuje w 2 odcieniach, GOLDEN, czyli ciepłym oraz SILVER, zimnym. Jako, że jestem posiadaczką raczej chłodnej karnacji postawiłam na SILVER. Z początku do aplikacji używałam palców, później jednak przerzuciłam się na pędzelek wachlarzowy. Jest to sposób szybszy, jako że nie brudzi rąk.
Cena rozświetlacza wynosi około 9 zł, a spisuje się naprawdę dobrze. Należy jednak, jak to ze wszystkim, uważać, aby nie przesadzić.
Produkt daje delikatny, metaliczny efekt, bynajmniej nie jakbyśmy posypały twarz brokatem.


8/10



2 komentarze:

  1. bardzo ładny, myślę że kupiłabym taki :)
    świetna recenzja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego czytałam o rozświetlaczach tej marki. Na pewno kiedyś się w końcu na jakiś skuszę i raczej będzie to silver :)

    OdpowiedzUsuń